Yaklaşık 50 yıllık bir bilgi birikimi ve tecrübenin eseri olan Lastikkent.com internet sitesinin amacı; 

 

A- TÜKETİCİLER YÖNÜNDEN:

 

1- Şeffaf bir piyasa içinde ürüne ulaşım imkânı sağlamak,

2- Tüketiciyi, dağınık bir şekilde hizmet vermekte olan lastik satıcılarının her birini ayrı ayrı gezerek aradığı ürünü bulmak külfetinden kurtarmak,

3- Tüketicinin kendisine en yakın lastik bayiine uğrayarak, sistem üzerinden almaya karar verdiği ürünü, standart hizmet koşulları ile alabilmesini sağlamak, böylece zaman kaybını engellemek, 

4- Piyasada görülen aynı ürüne farklı fiyat uygulaması problemini çözmek,

5- Ürün ve özellikleri hususunda doğru tercih yapılmasını sağlayabilmek adına, güvenilir, bilimsel temele dayalı bilgi sunumu yapmak, piyasa tercihleri doğrultusunda şekillenmiş ürün satış verilerini, kullanıcı yorumlarını, grafikler, görüntüler yardımı ile paylaşarak, tercih sürecine katkı sunmak, 

6- Tüm ürün yelpazesini Türkiye geneli İl, İlçe ölçeğinde karşılaştırmalı olarak görebilme imkânı sunmak,

7- Hizmet unsurlarının (personel yönetimi, lastik sök – tak işlemleri, blans ayarı, lastik oteli hizmeti ve güvenlik, saklama koşuları vb.) standardizasyonunu sağlayarak, müşteri memnuniyetini tüm sektör ölçüsünde üst seviyeye taşımak, 

8- Tüketiciye; lastik satın alımı sürecinin her aşamasında sunulacak alternatifler içinden kendisine en uygun olacak seçeneği seçme ve belirleme imkânı tanımak, riskleri en aza indirmek, 

9- Lastik satın alımı, garanti şartları, depolama ve saklama koşulları hususunda piyasada görülen risk faktörlerini, yasal çerçeve içine alarak, olası risk ve garanti şartlarına standart çözümler sunmak, böylece; müşteriyi belirsizlik ortamından ve sorun yaşandığında izleyeceği yol konusunda bilgilendirmek ve güvenceye almak,

 

B- SANAL MAĞAZALAR / BAYİLER YÖNÜNDEN:

 

1- Sisteme kayıtlı tüm bayilere internet üzerinden ürününü satabilme imkânı tanımak, gün geçtikçe daha da gelişmekte olan internet pazarından  pay alabilmesine olanak sağlamak,

2- Tüm bayilere, kendi ismi ve logosunu taşıyan bir İNTERNET SİTESİNE sahip olma fırsatı vermek, 

3- Sektör bazında firma tanınırlığını arttırmak, internet üzerinden işyerini tanıtma ve reklam fırsatı sunmak,

4- Bayilerin sektörde bulunan sisteme kayıtlı diğer tüm bayilerden haberdar olmasını sağlamak,

5- Her bir bayie; kendi stokunda bulunmayan bir lastik çeşidini talep eden müşterisine “YOK” demek yerine, bulunduğu bayiden tedarik ederek satabilme, böylece stokunda bulunmayan bir üründen bile kar sağlayabilme fırsatı ve imkanı sunmak, 

6- En uygun / optimum ürün stoku oluşturma konusunda yardımcı olmak,  

7- Sisteme kayıtlı tüm bayilerin ürün taleplerini toplulaştırarak, daha uygun şartlarda (yüksek iskonto, uzun vade vs.) ürün satın alınabilmesini sağlamak,

8- Bayiler açısından yaşanmakta olan en büyük sorunun stok maliyetleri olduğu bilinciyle, satılamayıp stokta kalmış olan lastikleri, sistem üzerinden diğer lastik bayilerine duyurarak, elden çıkarılmasına olanak sağlamak, böylece; bayii satılamayan ürünü muhafaza etmek maliyetinden kurtarmak ve stoktaki atıl ürünü nakde çevirerek sermayenin en uygun kullanımını sağlamaktır.