Michelin Lastikleri
1889 yılında iki kardeş olan André ve Edouard Michelin kesintisiz yenilik sayesinde özgürlüğün ve ekonomik gelişimin anahtarı olan modern ulaşım çözümleri geliştirmek üzere büyük bir insani ve endüstriyel yolculuğa çıktı.Şirketin kuruluşundan bu yana Michelin'in amacı malların ve insanların hareketliliğinde ilerleme kaydedilmesine ve bunun ötesinde toplumum gelişimine katkıda bulunmak olmuştur. Daha geniş kapsamlı amacı ise insanların temel sosyalleşme, alışverişte bulunma ve keşfetme ihtiyaçlarının tatmin edilmesidir. Michelin ticari faaliyetlerinin her birini saygılı bir şekilde yürütmeye kendisini adamıştır. Bu taahhüdün gerçekleşmesi, müşterilerin ve hissedarların beklentilerinin ve isteklerinin karşılanması için etkin çözümler sunulması ile mümkündür. Bu da, şirketin finansal gücünü korurken doğal çevreye saygı gösterilmesi anlamına gelmektedir. Michelin'in amacı müşterilere saygı, insanlara saygı, hissedarlara saygı, çevreye saygı ve gerçeklere saygıdan oluşan temel değerlerini uygulamaya koyarak hareketliliği arttırmaktır.
Michelin hakkındaki bazı temel gerçekler:
Dünya genelinde 112.300 çalışan
Net Satışlar: 19,553 milyar euro (2014)
17 ülkede 68 üretim tesisi
170'ten fazla ülkede pazarlama faaliyetleri
Türkiye'de Michelin
1996 yılında kurulan Michelin Lastikleri Ticaret A.Ş, Türk lastik pazarında otomobil, kamyonet, ağır vasıta, tarım, iş makinası ve forklift lastikleri dağıtımı yapmaktadır. Bilinirliğini, Türkiye pazarındaki uzun süreli varlığına (1936 yılından bu yana) ve ürünlerinin kalitesine borçlu olan Michelin, kendisine güvenen 300'ü aşkın bayi ağı sayesinde her geçen gün daha fazla sayıda kullanıcıya ulaşmaktadır.
İletişim:
Merkez Ofis
Michelin Lastikleri Ticaret A.Ş
ADRES:
BÜYÜKDERE CADDESİ TEKFEN TOWER NO:209 34394
4. LEVENT- ISTANBUL
TELEFON:0212 317 52 00
Sunulan içerik sınırlıdır ve sadece bilgilendirme amaçlıdır. Herhangi bir bağlayıcılığı yoktur.